söndag 10 maj 2009

Offentligare genast.

Gamla bloggen: Jul 2nd, 2008 11:38 pm

Jag godkändes!

Kände mig mogen, om än lite nervös. Att ta ett steg till mot (konsumtions)världen, att få en bra marknadsknuff, troligtvis.

Titta in på SIGNERAT.SE och ge mig och de andra på denna rätt nya sajt en lyckospark!


Å t e r a n v ä n t . . .: Pyttevas i ljusblått glas och en rysk träask, lackad med röda bär - från RSMH:s loppis
.


Kommenterat av:

Anonym Skrivet July 05th, 2008

Åh, hurra vad roligt! Supersnygg sida också, helt rätt för din supersnygga konst. Jag tror jag beställer en där. Jag vill ju ha en Bjerk! Eller kanske en Nelke.. hm. Nu blev det svårt. Fina är dom i alla fall! Jag ska länka till butiken i ett inlägg på min blogg också.Hoppas din semester börjat skönt. Vi får ta och fika nån av mina lediga dagar, eller äta något nån kväll, eller nåt annat kul, tycker jag!På lördag är det auktion och loppis på Sundby gård på Ornö om ni känner för en utflykt! Det blir lite jippo och trevligt. Jag ska dit. Vi hörs! Kram! Anneli


Millegrafos Skrivet July 06th, 2008

Åå, jag kommer gärna ut till ön på loppisjippo! Det bokar vi tycker jag. Tack för fina sparken och ditt tycke för det jag gör. Jag blir jätteglad förstås, kram!


Anonym Skrivet August 02nd, 2008

Hej Karin, gick in på Signerat. ojój oj vill handla! vilken trevlig sida! kram Pernilla

Inga kommentarer: