tisdag 12 maj 2009

Och jag fortsätter.

Gamla bloggen: Apr 1st, 2009 10:55 pm

Att egolänka alltså.

Tycker det blev väldigt vackert och vill sälja in min idé till vårdekoration enligt nedan! Vare sig man vill pyssla själv eller handla av mig på Signerat.se.




Å t e r a n v ä n t . . .: En A4-scanner hittad via Blocket, men som nu tycks ha gått sönder...


Kommenterat av:

Anonym Skrivet April 06th, 2009
Ja, april april eller vad man säger! ;D haha, men du kankse är en sån där person som är extra lätt att lura karin! ;P sån e jag iallafall... men jag kommer på mig själv ca 1 hundradels sekund EFTER att nåågon har lurat mig ... ;P
Vet du vad jag gör= (: jag sittre utomhus i hamocken med datan i knät! VÅR VÅR VÅR VÅR!!!! =D
Nea är lycklig igen efter vintern! (:
pyzz! =)
www.neeaahlg.blogg.se ---> Linnéa!

Millegrafos Skrivet April 11th, 2009
Jo tack, för jämnan blir jag dragen vid näsan, stackars mej. Hehe, men lika glad för det är jag.
Och du är himla bra på att skriva intressant, så det är klart att man läser din blogg med andakt och största möjliga allvar. Amen.
Mmm, jag har firat första påskaftonen i mannaminne utomhus på en solig altan, heeela dagen! Udda!
Kraming, ses imorgon!

Inga kommentarer: